Zwroty i reklamacje

Zwroty

Czas na dokonanie zwrotu wynosi 14 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie.

Jak zwrócić produkt?

1. Zgłoś zwrot
Zgłoś zwrot w sklepie, telefonicznie lub mejlem.

2. Odwiedź sklep lub nadaj paczkę
Odwiedź nas w sklepie lub nadaj przesyłkę kurierem.

3. Zwracamy Ci pieniądze
Gdy dostaniemy Twoją przesyłkę, poinformujemy Cię o tym. Pieniądze oddamy Ci do 7 dni roboczych.

Zwroty

Najczęściej zadawane pytania

Ile mam czasu, żeby zgłosić zwrot?

Możesz zgłosić zwrot kupionych u nas produktów w ciągu 14 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie.

Zgłoś zwrot w sklepie, telefonicznie lub mejlem.

Jakich produktów nie mogę zwrócić?

Produktów, które są wykonane na zamówienie
Produktów, które przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie.

Produktów higienicznych
Produktów, które sprzedajemy ze względów higienicznych w zamkniętym, zapieczętowanym opakowaniu, a Ty je otworzysz.

Produktów, które łączą się z innymi rzeczami
Produktów, które po dostarczeniu ze względu na swoją funkcję, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Kto płaci za przesyłkę produktu, który zwracam?

Produkt możesz zwrócić za darmo w naszym sklepie. W pozostałych przypadkach produkt odsyłasz na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą.

Pamiętaj
Nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.

Nie podoba mi się kupiony produkt

Zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Możesz go zwrócić bez podania przyczyny, aż do 14 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie.

Przesyłka jest niekompletna, co mogę zrobić?

Jeśli zauważysz, że doręczona przesyłka jest niekompletna - zadzwoń do nas 663 585 859 lub napisz mejla stiler@tools-tools.pl. Powiemy Ci co robić dalej.

Produkt jest niesprawny lub uszkodzony, co mogę zrobić?

Jeżeli kupiony produkt, jest niesprawny, a nie upłynęło jeszcze 14 dni od doręczenia, niezwłocznie zgłoś zwrot produktu w sklepie, telefonicznie lub mejlem.

Jeżeli usterka pojawiła się po 14 dniach od doręczenia, możesz zgłosić reklamację produktu.

Moja przesyłka jest uszkodzona, co mam zrobić?

Gdy odbierasz paczkę z paczkomatu
Jeśli paczka w paczkomacie jest uszkodzona, możesz jej nie odbierać. Zgłoś uwagi w aplikacji lub na ekranie urządzenia, następnie umieść paczkę z powrotem w paczkomacie. Paczka wróci do naszego sklepu. Wystawiamy fakturę korygującą i zwrócimy Ci pieniądze lub skontaktujemy się z Tobą.

Jeżeli zdecydujesz się odebrać paczkę pokaż uszkodzenia do kamery monitorującej paczkomat. Jeżeli produkt będzie uszkodzony:

  1. wypełnij protokół szkody na stronie InPostu - masz na to 7 dni, od kiedy odbierzesz przesyłkę;
  2. wyślij nam zdjęcia uszkodzenia produktu i paczki na stiler@tools-tools.pl i w temacie podaj nam numer zamówienia.

Gdy przesyłkę doręcza kurier
Jeśli widzisz, że paczka, którą doręcza kurier jest uszkodzona, rekomendujemy nie odbierać paczki - wróci ona do naszego sklepu, a my wystawimy fakturę korygującą, na podstawie której zwrócimy Ci pieniądze lub skontaktujemy się z Tobą.

Jeśli jednak zdecydujesz się przyjąć paczkę - w tym przypadku poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody, w którym opisze on uszkodzenia paczki. Razem z kurierem sprawdź też, czy produkt nie jest uszkodzony.

Jeżeli kurier doręczył uszkodzoną paczkę:

  • i uszkodzenia nie były widoczne na pierwszy rzut oka,
  • pod Twoją nieobecność,
  • i została przez Ciebie przyjęta pomimo, że kurier odmówił spisania protokołu szkody,

zanim otworzysz paczkę, zrób jej zdjęcia z każdej strony - szczególnie uszkodzeń, następnie otwórz paczkę i sprawdź stan produktu - możesz nagrać film, jak to robisz. Będzie to dowód, że produkt nie został uszkodzony przez Ciebie.

Jeżeli produkt jest uszkodzony:

  1. skontaktuj się z firmą kurierską, aby spisać protokół szkody;
  2. wyślij nam zdjęcia uszkodzenia produktu i paczki na stiler@tools-tools.pl i w temacie podaj nam numer zamówienia.

Jak przygotować produkt do zwrotu wysyłkowo?

Gdy zwracasz produkt, zapakuj do paczki:

  • produkt, który zwracasz, w oryginalnym opakowaniu;
  • wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
  • oryginał paragonu lub faktury;
  • oryginalną kartę gwarancyjną - jeśli była dołączona do produktu;
  • oryginał rozszerzenia gwarancji - jeśli była wykupiona.

Pamiętaj

  • Jeśli zwracasz produkt kupiony w zestawie z innym produktem, musisz zwrócić cały zestaw produktów. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych, które są z nią związane. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do głównego produktu za 1 grosz.
  • Zakupy na raty zwracasz w całości - jeśli raty obejmowały kilka produktów, nie możesz zwrócić tylko części zamówienia.

Odpowiednio zapakuj paczkę
Najlepiej odeślij produkt zapakowany tak samo, jak wysłaliśmy go do Ciebie. Jeżeli nie masz, oryginalnego opakowania transportowego, odeślij produkt w dowolnym kartonie. Zadbaj, aby produkt nie przemieszczał się w trakcie transportu. Pudełko możesz wyłożyć folią bąbelkową lub makulaturą - upewnij się tylko, że w makulaturze nie ma Twoich wrażliwych danych.

Jeśli wysyłasz zwrot w oryginalnym opakowaniu transportowym - przekreśl starą etykietę transportową lub ją usuń,  żeby nie wprowadziła w błąd przewoźnika.

Na paczce zapisz w widocznym miejscu swój numer zamówienia. Rozpoczyna się od "ST&T#...".

Jak przygotować produkt do zwrotu w sklepie?

Jeśli chcesz zwrócić produkt w sklepie, nie pakuj go jak do wysyłki. Wystarczy, że przygotujesz go zgodnie z poniższą instrukcją.

Gdy zwracasz produkt, przynieś do sklepu:

  • produkt, który zwracasz, w oryginalnym opakowaniu - jeśli wydaliśmy Ci go w naszym sklepie;
  • wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
  • oryginał paragonu lub faktury;
  • oryginalną kartę gwarancyjną - jeśli była dołączona do produktu;
  • oryginał rozszerzenia gwarancji - jeśli była wykupiona.

Pamiętaj

  • Jeśli zwracasz produkt kupiony w zestawie z innym produktem, musisz zwrócić cały zestaw produktów. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych, które są z nią związane. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do głównego produktu za 1 grosz.
  • Zakupy na raty zwracasz w całości - jeśli raty obejmowały kilka produktów, nie możesz zwrócić tylko części zamówienia.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jaki sposób?

Pieniądze oddamy Ci w ciągu 7 dni roboczych, od kiedy odbierzemy produkt. To jak oddamy Ci pieniądze, jest uzależnione od tego, jak zostało opłacone zamówienie.

Kiedy możemy wydłużyć czas zwrotu pieniędzy?

Możemy wydłużyć 7 dniowy czas zwrotu pieniędzy, jeśli:

  • niewłaściwie zaadresujesz paczkę;
  • zwrócisz urządzenie niekompletne lub bez dołączonych akcesoriów;
  • urządzenie, które zwracasz, będzie niesprawne, uszkodzone lub będzie miało widoczne ślady użytkowania;
  • nie podasz nam swojego numeru konta;
  • dane podane do zwrotu są inne niż podane podczas zamówienia;
  • nie podasz numeru zamówienia na paczce wysyłanej do sklepu;
  • z innego powodu będziemy musieli się z Tobą skontaktować, na przykład podasz niepełny numer konta;
  • produkt zostanie uszkodzony w transporcie;
  • pojawi się przypadek losowy, taki jak na przykład klęska żywiołowa.

Reklamacje

Czas na zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji to zazwyczaj 2 lata, chyba że w karcie gwarancyjnej określono inaczej.

Jak zareklamować produkt?

1. Zgłoś reklamację
Zgłoś reklamację w sklepie, telefonicznie lub mejlem.

2. Odwiedź sklep lub nadaj paczkę
Odwiedź nas w sklepie lub nadaj przesyłkę kurierem.

3. Naprawiamy, wymieniamy lub zwracamy
Gdy dostaniemy Twoją przesyłkę, poinformujemy Cię o tym. O dalszym przebiegu reklamacji będziemy Cię informować na bieżąco.

Reklamacje

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zgłosić awarię sprzętu?

Jeżeli kupiony produkt jest niesprawny, a nie upłynęło jeszcze 14 dni od doręczenia, niezwłocznie zgłoś zwrot produktu.

Jeżeli usterka pojawiła się po 14 dniach od doręczenia, możesz zgłosić reklamację produktu bezpośrednio w sklepie, telefonicznie lub mejlem.

Kiedy nie płacę za przesyłkę produktu, który reklamuję?

Produkt odsyłasz za darmo, jeżeli zgłaszasz:

  • reklamację dla produktu objętego gwarancją producenta;
  • rękojmię lub niezgodność towaru z umową.

Zamówimy dla Ciebie kuriera w Twoim imieniu.

Jak przygotować produkt do reklamacji wysyłkowo?

Zapakuj do paczki:

  • produkt, który reklamujesz, najlepiej w oryginalnym opakowaniu;
  • wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
  • oryginał paragonu lub faktury;
  • oryginalną kartę gwarancyjną - jeśli była dołączona do produktu;
  • dowód rozszerzenia gwarancji - jeśli była wykupiona.

Odpowiednio zapakuj paczkę
Najlepiej odeślij produkt zapakowany tak samo, jak wysłaliśmy go do Ciebie. Jeżeli nie masz, oryginalnego opakowania transportowego, odeślij produkt w dowolnym kartonie. Zadbaj, aby produkt nie przemieszczał się w trakcie transportu. Pudełko możesz wyłożyć folią bąbelkową lub makulaturą - upewnij się tylko, że w makulaturze nie ma Twoich wrażliwych danych.

Jeśli wysyłasz zwrot w oryginalnym opakowaniu transportowym - przekreśl starą etykietę transportową lub ją usuń,  żeby nie wprowadziła w błąd przewoźnika.

Na paczce zapisz w widocznym miejscu swój numer zamówienia. Rozpoczyna się od "ST&T#...".

Jak przygotować produkt do reklamacji w sklepie?

Jeśli chcesz zwrócić produkt w sklepie, nie pakuj go jak do wysyłki. Wystarczy, że przygotujesz go zgodnie z poniższą instrukcją.

Gdy zwracasz produkt, przynieś do sklepu:

  • produkt, który zwracasz, w oryginalnym opakowaniu - jeśli wydaliśmy Ci go w naszym sklepie;
  • wszystkie akcesoria, które były w zestawie;
  • oryginał paragonu lub faktury;
  • oryginalną kartę gwarancyjną - jeśli była dołączona do produktu;
  • dowód rozszerzenia gwarancji - jeśli była wykupiona.

Jak szybko zakończy się reklamacja?

Odpowiedzi na zgłoszenie udzielimy Ci w ciągu 14 dni kalendarzowych, od kiedy przyjmiemy Twoje zgłoszenie.

Reklamacja z tytułu rękojmi lub niezgodność towaru z umową

Rękojmię lub niezgodność towaru z umową możesz zgłosić, jeśli w ciągu 2 lat, od kiedy wydaliśmy Ci produkt, zauważysz, że ma on wadę. Obowiązki i uprawnienia, które są związane z rękojmią lub niezgodnością towaru z umową znajdziesz w ustawie - kodeks cywilny. Rękojmię lub niezgodność towaru z umową możesz zgłosić w sklepie, telefonicznie lub mejlem.